Музичний проект

Робота над проектом

     Проект на тему:

 "Весела пісня, танець, рухи-

це  здоров'я вірні друзі!"

Керівник: Щитова О.С.

Навчальні дисципліни: музичне мистецтво, хореографія.

Склад проекту групи: учні 3-4 класів.
Тип проекту:навчально-виховний, творчий, ігровий, колективний, довготривалий.
Актуальність проекту:пісня, танець, рухи під музику мають велике значення у розвитку дитини. Вони  формують  моральне і фізичне здоров'я  дітей. А здорові діти-це здорова нація.
Проблема: відсутність знань про вплив рухів під музику-фізичний розвиток, музикотерапію- емоційний розвиток дітей.
Мета проекту: зібрати і вивчити  пісні про здоровий спосіб життя: 1)здорова їжа -вітаміни, мед;2) про навколишнє середовище-чиста вода, повітря. 3)про шкідливі звички.Розвивати уміння працювати як самомтійно ,так і в групах ,виконувати пошукову роботу, опрацьовувати матеріал, робити висновки, вміти виступати перед аудиторією.

Завдання проекту:
1.Розкрити значення  співу ,слухання музичних творів, виконання рухів під музику.
2. Пошукова робота.Зібрати пісні, мультики про вітаміни, мед, повітря, воду, шкідливі звички.
3. Практична робота.  Вивчити пісні про вітаміни,мед,повітря,воду, шкідливі звички.
Об'єкт дослідження: здоров'я дитини.
Предмет дослідження: пісні, танці, рухи під музику.
Очікувані результати: Учні   знатимуть пісні про здорову їжу, навколишнє середовище, про вплив рухів під музику на їх здоров'я,
вмітимуть співати пісні і виконувати відповідні рухи під музику .
вчитимуться використовувати різні джерела інформації під час дослідження теми,
вчитимуться проявляти ініціативу, виступати перед аудиторією.

План проведення проекту:
І етап (жовтень)
1.Визначення теми.
2.Постановка завдання та  обговорення.
3.Формулювання проблемних питань.
4.Створення груп.
Обговорення плану роботи учнів.

ІІ етап (листопад-січень)
1.Самостійна робота в групах по виконанню завдань
 Пошукова робота:
1  група- пісні про здорову їжу- вітаміни, мед.
2 група- пісні про навколишнє середовище- повітря, вода.

3 група -пісні про шкідливі звички.

ІІІ етап- Просвітницький( січень -лютий)
1.Підготовка учнями  звіту про виконану роботу.
2.Підготовка музичних номерів проекту.
3.Випуск збірки пісень  "Пісні про здоров'я".

ІV.етап-Підсумковий.(березень).
1.Захист отриманих результатів.
2.Показ музичних номерів учням (1-4 класів).

                                                           Жовтень

Музика сприяє розвитку мови. По-перше, прості тексти дитячих пісень допомагають збільшити словниковий запас дитини в рази. А по-друге, сам ритм і рими, які присутні в піснях, допомагають дитині освоїти нові слова, правильно вимовити їх і повторити.
Музика допомагає дізнатися дитині про емоції. Дитині не потрібно розуміти слова, щоб відчути емоційний настрій музичного твору. Увімкніть малюкові «Вальс квітів» або «Маленьку нічну серенаду», подивіться, як він відреагує. Найімовірніше, він закрутиться в танці.
Музика може заспокоїти гіперактивну дитину.. Зовсім необов’язково залишати прослуховування повільних і спокійних мелодій на вечірній час. Повільні, ніжні мелодії допоможуть заспокоїти примхливу дитину в будь-який час дня. 

Танець народний, бальний, класичний, естрадний, сучасний, спортивний - усі вони для дитини надзвичайно корисні, сприяють його фізичному, моральному, естетичному розвитку. Займаючись хореографією, діти розкривають для себе всі традиції, удачі, обряди, характер різних народів, і їхній спосіб життя, культуру. 

          Ось чому пісня,танець і ритмічні рухи-це здоров'я вірні друзі .А щоб   більш детальніше познайомитись із здоровим способом життя     учні підібрали пісні та мультики ,що стосуються корисної їжі , навколишнього середовища та шкідливих звичок.



                                               
Листопад-
1 група-пісні та мультики про здорову  їжу- вітаміни,мед.
Учні дізналися як вітаміни впливають на людський організм.
пісенька  Живчика     
                        
                                                              
мультик "Історії  феї Вітамінки"


Учні також дізнались, яку користь приносить мед людям.
 Діти вивчили пісеньку  "Бджілка-чарівниця" і відповідні рухи під пісню.

              
                                                                 
пісенька "Бджілка"


                           Пісня Аліни Гросу "Маленька бджілка"


мультик про Вінні -Пуха


     

Розучування пісеньки "Бджілка-чарівниця"та  музично-ритмічних рухів під неї
(3-Б клас)




пісенька" Бджілка"-учні співають з рухами.



2 група збирала пісні і мультики про навколишнє середовище-
чисте повітря,воду.


мультик "Навіщо потрібне  повітря"


Розучуваняя пісні " Море,море" і фізкультхвилинки  під неї.
(Учні 4-А класу )




Немає коментарів:

Дописати коментар